niedziela, 20 maja 2012

some photos




Hej!
Ale dłuuuugo mnie tutaj nie było. Muszę się przyznać bez bicia - jestem za leniwa na prowadzenie bloga. Ale zmienię to! Tak przynajmniej myśle.Moją długą nieobecność mogę też wytłumaczyć brakiem czasu, bo jak nie siedzę do nocy w szkole, to się uczę, a jak się nie uczę, to zazwyczaj gdzieś wybywam.

Dobra, koniec spowiedzi;)

Dzisiaj nie mam rzygotowanego nic specialnego, bardzie trochę słit foci hahaha. Chciałam przypomnieć Wam o moim istnieniu. Stylizacja pojawi się w najbliższym czasie. Ostatnio ciągnie mnie do hippisowskich i grungeowych kilmatów, więc będzie ciekawie.




... i jeszcze mój ukochany kot, który jest agresywny i łamie palce u stóp ;)


Jak widać, to wciąż jestem na etapie fascynajci nowym aparatem;)

Do następnego posta!;*

13 komentarzy:

  1. luszczaanka :D ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszulka z frendzlami świetna! ;D


    I'm back!
    NEW POST - I invite U to see it!
    http://mystiskfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kotek :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia :)
    i widzę świetną kanapę, z ikei ? kwiatki <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog , dodaję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaintrygował mnie Twój blog, więc obserwuję i mam nadzieję, że szybko coś dodasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. słodkości :) świetny blog :)
    obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszcze aparatu, slodki kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjecia! masz slicznego kota, sama mam dwa i to w podobnej kolorysyce co twoj ;)
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  10. i love your tee..you have a great blog!! kEEP UPDATING!!

    http://alchiyonjen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjecia! kotek jest przeslodki.
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  12. miauuu obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń