piątek, 13 kwietnia 2012

blink-182




Hej!
Nie wiem co można specialnego napisać o dzisiejszej stylizacji. Takie w sumie niby nic, ale mi sie podoba. Debiutuje moja 'Wang bag'. Kocham ją normalnie - według mnie to ideał <3 Mam też przeuroczą chustkę w stokrotki kupioną w moim najulubieńszym sh - u dziadka, który kompletnie jest odcięty od rzeczywistości hahaha. Koszulkę dostałam od Priscilla Galerry. Nie piszę więcej, po prostu zobaczcie :

kurtka, chustka - sh
buty - converse/sh
koszulka Priscilla Gelerry
spodnie - NewYorker
torba - allegro
pierścionek - Glovestar

Jutrzejszy dzień zapowiada się zakupowo ;) Szczerze mówiąc to ostatno bardziej lubię robić zakupy w sh, ale galeriąnie pogardzę, zwłaszcza, że muszę kupić jakieś dodatki. Napewno zrobie foty.
Do następnego posta! ;*

6 komentarzy:

  1. genialnie wyszło, śliczny pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny outfit i genialny pierscionek ;)

    +zaprszam do mnie; www.hooope-dieslast.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pierścionek i torba *_*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. pierścionek *___*

    Zapraszam do mnie: http://inspiredbythemagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń