środa, 11 kwietnia 2012

fire jacket


Hej!
W dzisiejszym poście chciałabym wam pokazać efekt mojego ostatniego DIY. Kurtka przeszła małą metamorfozę i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z efektu. Następnym razem będę bardziej uważała, zacznę od jaśniejszego koloru i nie będę wszystkiego paćkać rękawiczkami ;). Zestaw jest bardzo prosty i codzienny, ale takie najczęściej się ubiera. Aha, muszę powiedzieć Wam jeszcze jedną rzecz. Wczoraj przyszła do mnie torba a`la Aleksander Wang. Już ją uwielbiam!

kurtka - DIY
spodnie - Primark
chustka - sh
bransoletka - no name
buty - House



Do następnego posta! ;*

5 komentarzy:

  1. kurteczka jest cudowna! bardzo mi się podoba :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  2. kurtka jest świetna, ma rewelacyjne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry pomysł z tą kurtką! :)
    Kochana prowadzisz świetny blog. Może poobserwujemy? :* pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, genialna kurtka ! Bardzo mi się podoba ten zestaw !

    OdpowiedzUsuń