piątek, 27 kwietnia 2012

I`m here again.




Hej!
Dawno, daawno mnie nie było. Nie mogłam pisać bo byłam przez ostatni tydzień w Zakopanym. Najadłam się szarlotk, ale chyba całą spaliłam chodząc po górach.
Dzisiaj pokażę wam stylizacje z moimi nowymi prawie skórzanymi spodniami, które kupiłam wracając do domu, we Wrocławiu. Byłam też wtedy w H&M i strasznie podoba mi się ichj letnia kolecja. Chyba się zakochałam ;). Dobra nie męczę was już, popatrzcie :

spodnie - Cubus
koszulka - H&M
sweter, plecak - sh
wisiorek  New Yorker
buty - Tesco

Przepraszam za wyraz mojej twarzy, ale nie każdy jest fotogeniczny ;)







Jeszcze mały bonus - szarlotki z Zakopca :


Mam nadzieję, że wam się podoba.
Tak na marginesie, jakie macie plany na majówkę? ;)
Ja chyba siedzę w domu i wybywam na mały shopping.
Do następnego posta!;*

7 komentarzy:

  1. a ja jadę za niecałe 2 tygodnie do zakopanego :) ciekawe jaka będzie pogoda haha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka a Nirvaną - już Cię lubię ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. nirvanowa bluzka najlepsza ^
    omnomnom szarloootka *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej...NIRVANA!
    Zapraszam do mnie;
    http://kinia-colorfulworld.blogspot.com/
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny sweterek! no i szarlotka... uwielbiam :)

    kawkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń